هو الصمد

« دیروز برای فردا »

هو الصمد

« دیروز برای فردا »

حدیث هفته

قال رسول الله صل الله علیه وآله:

احب‌ اللهو الى‌ الله‌ تعالى‌ إجراء الخیل‌ والرمی
بهترین‌ بازیها در پیش‌ خدا اسب‌ دوانى‌ و تیراندازى‌ است‌ .
کنز العمال ، ج 4  ، ح 10812

 


فرا رسیدن سال جدید را به تمامی ایرانیان و هموطنان ایرانی تبریک عرض میکنم   ان شاء الله این سال ، سال فرج آقامون مهدی فاطمه (عج الله تعالی لفرجه ) باشد


هر چند از هرآنچه که سبز است عاریم              حتی اگر اشاره کنی می‌بهاریم
دارم شکست می‌خورم از لشکری عظیم           برخیز با سپاه نگاهت به یاری‌ام
این جنگ را به نفع خودم می‌کنم تمام               روزی اگر مجال دهد زخم کاریم
در خویش مثل شمع فرو می‌چکم ولی              تنها منم که بین شما آبشاری‌ام
خود را میان چشم شما جا گذاشتم                 باید شبی بیایی و با خود بیاریم
پاییز رنگ کرده مرا، قول می‌دهی                                فردا اگر بهار بیاید بکاریم


                                                                                                                                                           سعید شاد

 

سفر کردیم با پای پیاده سیاهی پرسه می‌زد روی جاده     و ما تا انتهای جاده رفتیم، شکسته، خسته، اما ایستاده           ای منتظر غمگین مباش      قدری تحمل بیشتر        گردی بپا شد درافق    گوئی سواری میرسد 

 

 

 

پیغام حضرت به شیعیان
یت الله میرزا احمد سیبویه ساکن تهران از آقا شیخ حسین سامرائی که از اتقیی اهل منبر در عراق بودند، نقل فرمودند:
« در یامی که در سامراء مشرف بودم روز جمعه ی طرف عصر در سرداب مقدس رفتم. دیدم غیر از من احدی نیست و من حالی پیدا کرده و متوجه مقام صاحب الامر ـ صلوات الله علیه ـ شدم. در آن حال صدیی از پشت سر شنیدم که به فارسی فرمود: « به شیعیان و دوستان ما بگویید که خدا را قسم دهند به حقّ عمه ام حضرت زینب سلام الله علیها که فرج مرا نزدیک گرداند. »

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
یه منتظر چهارشنبه 1 فروردین 1386 ساعت 03:29 ب.ظ http://montazer-zaman.blogsky.com

سلام
وب پر محتوایی داری
وقت کردی به من هم سر بزن
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد